تنظیم بازار ؛ مرغ منجمد و میوه تنظیم بازار در رفسنجان در حال توزیع است 

تنظیم بازار ؛ مرغ منجمد و میوه تنظیم بازار در رفسنجان در حال توزیع است 💠امروز؛ آخرین جلسه تنظیم بازار رفسنجان در سال ۱۴۰۱ با ریاست دکتر رحمانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان همزمان با استان به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.   ↩️در این جلسه دکتر رحمانی معاون برنامه […]

تنظیم بازار ؛

مرغ منجمد و میوه تنظیم بازار در رفسنجان در حال توزیع است

💠امروز؛ آخرین جلسه تنظیم بازار رفسنجان در سال ۱۴۰۱ با ریاست دکتر رحمانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان همزمان با استان به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.

 

↩️در این جلسه دکتر رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گفت: در سطح شهرستان و نیز مناطق روستایی مرغ منجمد و میوه تنظیم بازار در حال توزیع است و در خصوص اقلام تنظیم بازار تا کنون گزارشی مبنی بر کمبود کالا نداشته ایم.

 

↩️رحمانی افزود: در مورد قیمت زولبیا و بامیه نیز مقرر شد کارگاه نظارت شهرستان پس از بررسی قیمت را اعلام نمایند

 

↩️معاون برنامه ریزی فرمانداری تصریح کرد: در خصوص لیست کشیک نانوایان ایام عید مقرر شد ۳۵ نانوایی در روز های یکم و ۱۳ فروردین فعال باشند

 

↩️دکتر رحمانی افزود: این نانوایی ها در روز های دیگر عید باید طبق روال قبل فعالیت خود را داشته باشند در صورت عدم رعايت شهروندان می توانند به سامانه ۱۲۴ و یا به شماره تلفن ۰۹۱۳۱۹۱۲۹۷۴ گزارش دهند.

/خبر از فاطمه محسنی