دستگیری عاملان سرقت ۲ تن پسته در رفسنجان

🚨 دستگیری عاملان سرقت ۲ تن پسته در رفسنجان فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۴ عامل سرقت بیش از ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پسته در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ”اکبر نجفی” گفت: در پی گزارش سرقت پسته از باغی در یکی از روستاهای شهر جوادیه فلاح بخش نوق، ماموران پاسگاه این حوزه با […]

🚨 دستگیری عاملان سرقت ۲ تن پسته در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۴ عامل سرقت بیش از ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پسته در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ”اکبر نجفی” گفت: در پی گزارش سرقت پسته از باغی در یکی از روستاهای شهر جوادیه فلاح بخش نوق، ماموران پاسگاه این حوزه با بررسی زمان و مکان وقوع این سرقت و با اشرافیت اطلاعاتی با همکاری عوامل بسیج یک متهم دخیل در این سرقت را شناسایی و با دستگیری او از مخفیگاهش هم بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ کیلو پسته کشف کردند.

 

🛑 وی افزود: این سارق در ادامه تحقیقات به همدستی ۳ نفر از اتباع در انجام سرقت اعتراف کرد که بلافاصله این ۳ متهم نیز شناسایی و با همکاری و سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی و عوامل بسیج در مخفیگاهی واقع در شهر رفسنجان دستگیر شدند.

 

سرهنگ”نجفی”در پايان با اشاره به تحویل پسته های کشف شده به مالکشان و تشکیل پرونده و تحویل سارقان به مرجع قضایی به کشاورزان توصيه كرد: ضمن گماشتن نگهبان برای باغات پسته هرگونه مورد مشكوك را به ۱۱۰ يا به كلانتري و پاسگاه محل خود گزارش دهند.

 

🚦 معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس رفسنجان

 

  1. 🆔 @rafsanjan