راهپیمایی روز قدس در رفسنجان برگزار شد

  💢راهپیمایی روز قدس در رفسنجان برگزار شد   💠مردم روزه‌دار شهرستان رفسنجان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.   ↩️به گزارش روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این بار در رفسنجان رساتر و کوبنده‌تر […]

 

💢راهپیمایی روز قدس در رفسنجان برگزار شد

 

💠مردم روزه‌دار شهرستان رفسنجان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

↩️به گزارش روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این بار در رفسنجان رساتر و کوبنده‌تر از همیشه شعارهای مرگ بر اسراییل طنین‌انداز شد.

 

🔹مردم شهیدپرور رفسنجان مسیر میدان بسیج به سمت مصلی را پیمودند تا باردیگر همبستگی خود را در حمایت از فلسطین و غزه به نمایش بگذارند.

 

🔹حضور اقشار مختلف این دیار از جمله خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، ورزشکاران، فرهنگیان، کارمندان و اصناف در راهپیمایی روز قدس مشهود است.

 

🔹جمعیت بی‌شماری از نوجوانان و جوانان نیز در قالب تشکل‌های مختلف در این مراسم حضور دارند.

🔹مسوولان و مدیران نهادهای اجرایی، امنیتی و نظامی و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی نیز دوشادوش مردم در این مراسم شرکت کرده‌اند.

 

🔹نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی نیز همه تلاش خود را برای ارائه خدمات و حفظ امنیت راهپیمایی بکار گرفتند.