هشدار رئیس پلیس فتا رفسنجان به شهروندان

⭕ هشدار رئیس پلیس فتا رفسنجان به شهروندان   🔰سروان “سیدرضا حسینی صدر” رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی رفسنجان با اشاره به ادامه کلاهبرداری مبنی بر واریز سود سهام عدالت گفت: هرگونه پیامک با سرشماره های شخصی که حاوی لینکی مبنی بر “سود سهام عدالت” باشد کلاهبرداری است که این مساله هوشیاری شهروندان را میطلبد. […]

⭕ هشدار رئیس پلیس فتا رفسنجان به شهروندان

 

🔰سروان “سیدرضا حسینی صدر” رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی رفسنجان با اشاره به ادامه کلاهبرداری مبنی بر واریز سود سهام عدالت گفت: هرگونه پیامک با سرشماره های شخصی که حاوی لینکی مبنی بر “سود سهام عدالت” باشد کلاهبرداری است که این مساله هوشیاری شهروندان را میطلبد.

 

🔸️رئیس پلیس فتا رفسنجان افزود :

مجرمان سایبری برای ارسال لینک‌های جعلی از ترفندهای مختلفی استفاده می‌کنند تا کاربران را برای کلیک بر روی این لینک‌ها مجاب نمایند از این‌ رو  کلیک کردن بر روی لینک‌های جعلی فارغ از اینکه در بستر پیامک یا شبکه‌های اجتماعی یا از هر روش دیگری برای کاربران ارسال می‌شود، خطرناک می باشد.

 

🔸️سروان “حسینی صدر” در پایان با اشاره به آمادگی شبانه روزی پلیس فتا برای کمک به شهروندان بیان داشت:

همشهریان رفسنجانی به این نکته توجه داشته باشند که برای پیشگیری از هرگونه آسیب از کلیک بر روی لینک‌های دریافتی جدا خودداری نمایند و در صورت بروز مشکل، اخذ مشاوره و یا اعلام گزارش به شکل شبانه روزی با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا آدرس سایت پلیس فتا به نشانی https://cyberpolice.ir در ارتباط باشند.